Bentley нe плaнує прoпoнувaти бeзпілoтні aвтoмoбілі трeтьoгo рівня aвтoнoмнoсті. У кoмпaнії ввaжaють, щo ця тexнoлoгія — цe крoк нaзaд із пoгляду бeзпeки. Прoaнaлізувaвши результати власних тестів, фахівці Bentley дійшли висновку, що третій рівень надто залежить від уваги водія.
Відповідно задолго. Ant. с класифікації SAE системи третього рівня автономності безвыгодный вимагають постійної уваги з боку водія та навіть дозволяють прибирати цыпки з керма. Однак водій має бути готовий бывай-якої миті взяти управління для себе. Саме це розглядається як потенційна небезпека.
Зі слів генерального директора Bentley Адріана Холлмарка, натомість бренд зосередиться получи системах Level 2 Plus та Level 2 Plus Plus. Вони включатимуть віддалену допомогу присутствие паркуванні та «допомогу для шосе». Чим вони кращі следовать систему 2-го рівня Холлмарк никак не поточнив. Відповідно перед класифікацій автопілотів, другий рівень автономності вимагає, щоб водій завжди був зосереджений бери дорозі.
При цьому Холлмар стверджує, що автопілот 4-го рівня «набагато безпечніший» 3-го рівня. Транспортні засоби із такими системами отнюдь не вимагають участі водія. Безпілотники 4-го рівня зможуть самостійно доїжджати до самого точки призначення, але тільки следовать ідеальних умов. Усі органи управління у таких автомобілях будуть збережені.
Поки автовиробникам приставки не- вдалося запропонувати таку систему споживачам. Почасти це пов\’язано з відсутністю відповідної законодавчої бази. Volkswagen, материнська компанія Bentley, планує вивести безпілотник 4-го рівня в дороги загального користування у 2026 році.