Дилери в США відмовляють клієнтів купувати електромобілі

Aмeрикaнські aвтoсaлoни виявилися нe гoтoвими дo пeрexoду нa eлeктрoмoбілі і нaйчaстішe відмoвляють клієнтів від їxньoї пoкупки, прoпoнуючи бeнзинoві мoдeлі. У дeякиx випaдкax покупці виявляються більш обізнаними, ніж продавці, які надають туманну та навіть неправдиву інформацію ради електромобілі. Як з\’ясували журналісти The Washington Post, подібні історії з дезінформацією відбуваються соответственно всій країні.

Таким чином продавці нівелюють зусилля виробників, які витратили сотні мільярдів доларів для електромобілі, та заважають електрифікації автопарку. Нагадаємо, що адміністрація Байдена прагне щоб давно 2032 року дві третини нових автомобілів, що продаються в США, були електричними.

Є низка причин, вследствие які дилери отнюдь не зацікавлені у продажу електромобілів. Зокрема, це менший прибуток, повільніші продажі та відсутність знань для технологію. Згідно з опитуванням, проведеним наприкінці 2022 року, 66% дилерських центрів мало-: неграмотный мали у продажу електромобілів. 45% опитаних дилерів вказали причиною їхньої відсутності проблеми з постачанням, а 30% заявили, що отнюдь не стали б пропонувати електромобілі, навіть якби могли.

Зі слів колишнього продавця автомобілів Chevrolet, продаж бензинового автомобіля займає менше години следовать одне відвідування. Тоді як покупці електромобілів приходять щонайменше чотири рази, перш ніж наважуються для покупку.

Незважаючи получай це, деякі дилери готові зробити крок у бік електромобілів. Наприклад, компанія Ford отправлять тренінги для своїх дилерів, але продажі поки що никак не тішать. За деякими даними, наразі продали лише близько 12 електромобілів.

Updated: 18.11.2023 — 19:00
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015