Кoмпaнія Ford рoзглядaє мoжливість відмoвитися від чaстини пaкeтa дoпoмoги вoдієві Active Park Assist, який він прeдстaвив пoнaд дeсять рoків тoму, щoб зaoщaдити грoші в умовах інфляції та підвищити прибутковість.
Головний операційний глава Ford Кумар Галхотра сказав, що лише кілька людей зі ста використовують функцію допомоги около паралельному паркуванні та, нате його думку, компанія може сміливо видалити її, щоб заощадити гроші.
«Тож одним із прикладів є функція автоматичного паркування, яка дозволяє клієнту паралельно паркуватися автоматично. Дуже, дуже (раз-два людей користується нею, тому ми можемо видалити цю функцію. Це близько 60 доларів для автомобіль», — сказав Галхотра.
Він також додав, що відмова від цієї функції може заощадити исполнение) Ford 10 мільйонів доларів получи рік. Функція допомоги близ паралельному паркуванні є частиною набору технологій допомоги водієві Ford Active Park Assist, що була представлена ще у 2009 році.
Active Park Assist, тепер у версії 2.0, конец ще пропонується бери автомобілях Ford, як частина пакету Ford Co-Pilot360 — технології автономного водіння другого рівня.
У міру прогресу та розвитку технологій автовиробники впроваджують більше функцій, щоб підвищити цінність своїх автомобілів. Деякі автомобілі навіть можуть паркуватися самостійно минус водія, але скільки технологій нам насправді потрібно і як учащенно середній водій ними користується?