Ford вирішив кoмпeнсувaти пaдіння пoпиту нa eлeктричний F-150 Lightning збільшeнням вирoбництвa бeнзинoвиx пікaпів. Зa інфoрмaцією InsideEVs, кoмпaнія скoрoчує вирoбництвo eлeктрoпікaпу тa alliancenet.com.ua
вжe oгoлoсилa насчет тимчасове звільнення близько 700 співробітників у Центрі електромобілів Rouge у Дірборні, причт Мічиган.
Як йдеться в офіційному листі Ford виданню, міра ця тимчасова й безвыгодный пов\’язана з страйком профспілки United Auto Workers (UAW), що триває. Головна происхождение — проблеми у ланцюжку поставок та роботах з обробки та доставки автомобілів, які підлягають перевірці якості після відновлення виробництва у серпні.
У третьому кварталі 2023 року Ford продав рекордну кількість електромобілів, чого безграмотный можна сказати относительно F-150 Lightning. У липні-вересні продажі пікапа ледве перевищили 3500 одиниць, держи 46% менше, ніж роком раніше. Ford розраховує, що у четвертому кварталі справи будуть кращими. Як це планують зробити рядом скороченні виробництва, слепо.
Почасти, падіння попиту для електричний Ford F-150 пов\’язане з високою вартістю. Из-за даними виробника, у червні после це скасовано 40 із 135 бронювань. Повернути цікавість вплоть до моделі спробували великими знижками. У сукупності з податковою пільгою цінник пікапа знизився для 15 000 доларів.
Цікаво, що ще у травні Ford говорив насчет більш ніж 200 000 бронювань получай F-150 Lightning, що обіцяло великі перспективи. Високо оцінили пікап й редактори InsideEVs, віддавши йому нагороду Star Awards 2022 року. Але як в таком случае кажуть, щось пішло безграмотный так.