Ford запатентував систему контролю тиску в шинах, яка захистить від крадіжки коліс

Кoмпaнія Ford придумaлa, як зaxиститися від крaдіжки кoліс. Зaпaтeнтoвaний вирoбникoм дaтчик тиску в шинax збирaтимe вeличeзний мaсив інфoрмaції тa oтримaє влaсну систeму eлeктрoживлeння. Це дасть йому змогу працювати навіть під миг стоянки, фіксуючи зміни тиску, если машину, наприклад, підняли для домкратах.

Очікується, що нововведення також поліпшить роботу електронних асистентів, оскільки вони враховуватимуть ще більше вхідних даних.

Видання CarBuzz знайшло у базі Німецького відомства з патентів та торгових знаків заявку від Ford, яка описує пристрій та роботу просунутого датчика тиску в шинах. Функціонально сенсор нагадуватиме Pirelli Cyber Tyre получи McLaren Artura, але зможе «зчитувати» більше даних і отримає власну систему живлення, відокремлену від бортової мережі автомобіля.

Чтобы цього використовують п\’єзоелектричний матеріал. Такі матеріали мають здатність генерувати електричний ресурсы від прикладеної механічної напруги. У патенті Ford зазначено, що регулятор буде активним навіть під часочек стоянки. Система зможе розпізнавати, коль машину підняли нате домкратах, і відлякувати злодіїв сигналізацією. Однак цим можливості нового сенсора малограмотный обмежуються.

У реальному часі преобразователь буде збирати інформацію ради температуру, швидкість, знос протектора, прослизання коліс і багато іншого.

Теоретично кончено це дозволить електроніці швидше реагувати для зміну дорожньої ситуації. Причому, як возьми бездоріжжі, так і получай твердих покриттях. Наприклад, сенсор зможе точніше визначати слизьку с дороги, а також розширить діапазон роботи систем управління вектором тяги, зокрема держи багатомоторних електромобілях.

Updated: 18.04.2024 — 01:30
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015