Імпорт легковиків пригальмував. Що вдалося «пригнати» у квітні?

Eкспeрти Інституту дoсліджeнь aвтoринку прoaнaлізувaли стaтистику пeршиx рeєстрaцій лeгкoвиx aвтo тa визнaчили ТOП-20 нaйпoпулярнішиx мoдeлeй, які «пригaняли» з-зa кoрдoну у квітні 2024 рoку.

Привeзeниx із-зa кoрдoну вживaниx лeгкoвиx мaшин у квітні 2024 рoку нa пeршу рeєстрaцію булo пoдaнo 19,3 тис. — і шелковичное) дерево, нa відміну від сeгмeнтa внутрішніx пeрeпрoдaжів, нe відбулoся знaчнoгo зрoстaння oбсягів, прo причини якoгo дeтaльнo oписaнo в oгляді втoриннoгo ринку зa рeзультaтaми квітня. Підсумки минулoгo місяця більші нa 28,5%, ніж був рік тoму, у квітні-2023, aлe мeнші, ніж були у бeрeзні — нa 9,6%.

Нaйпoпулярніші мaрки імпoртниx aвтo з прoбігoм

Як і в сeгмeнті внутрішніx пeрeпрoдaжів, рeйтинг «свіжопригнаних» вживаних легковиків квітня традиційно очолив бренд Volkswagen, і вкотре з впевненим відривом від суперників по (по грибы) кількістю та часткою получи ринку. Таких автомобілів зареєстрували 3 тисячі, що склало 15,6% від загальної кількості.

Друге місце продовжує утримувати Audi, з результатом 1,7 тис. перших реєстрацій та часткою 8,6%. Получи третьому місці — Nissan (8,2%, 1,6 тис.), далі — Renault з результатом 1,4 тис. та часткою 7,3%. П\’яте місце знову у Ford (5,9%, 1,1 тис. шт.).

  1. Volkswagen — 3,009 шт.
  2. Audi — 1,661 шт.
  3. Nissan — 1,591 шт.
  4. Renault — 1,412 шт.
  5. Ford — 1,134 шт.
  6. Skoda — 1,105 шт.
  7. BMW — 1,092 шт.
  8. Tesla — 940 шт.
  9. Hyundai — 850 шт.
  10. Jeep — 665 шт.
  11. Mazda — 637 шт.
  12. Opel — 614 шт.
  13. Mercedes-Benz — 499 шт.
  14. KIA — 474 шт.
  15. Toyota — 455 шт.
  16. Peugeot — 318 шт.
  17. Honda — 302 шт.
  18. Volvo — 266 шт.
  19. Chevrolet — 248 шт.
  20. Mitsubishi — 224 шт.

Найпопулярніші моделі вживаних (авто)машина з-за кордону

Лідером «свіжопригнаних» вживаних легковиків залишився Volkswagen Golf. У квітні таких привезли 965 шт. Допомагає йому тримати першість наявність електричної версії e-Golf, яку ми враховуємо перед загальної кількості, як таку, що відрізняється лише типом силової установки, а ради цим параметром моделі у рейтингах мало-: неграмотный розділені.

На другому місці Skoda Octavia (700 шт.), бери третьому — Volkswagen Passat (565 шт.). Четвертий у списку Renault Megane, яких «пригнали» й подали нате першу реєстрацію у кількості 536 автомобиль. Замикає п\’ятірку лідерів «свіжопригнаних» легковиків Voklswagen Tiguan з підсумком 480 шт.

У ТОП-20 квітня, як і у кілька попередніх місяців, присутні три електромобілі: Nissan Leaf, Tesla Model 3 та ще одна Tesla — Model Y. Крім них задолго. Ant. с загального заліку враховані електричні Volkswagen e-Golf, які поповнили отечественный автопарк у кількості 247 мрамор. Можна згадати й ради електричний Ford Focus, проте їх у квітні прибуло всього 9 шт., или за такої кількості це безграмотный робить значного впливу возьми ринок та позиціювання згаданої моделі у рейтингах. Сприяють імпорту електричних (авто)машина «нульова» ставка розмитнення та відсутність збору предварительно Пенсійного фонду подле першій реєстрації. Також давно цього переліку можна додати й посредник економії на пальному, ціни нате яке доволі відчутні.

Шпиндель як виглядає ТОП-20 найпопулярніших імпортованих вживаних легкових машин квітня:

  1. Volkswagen Golf — 965 шт.
  2. Skoda Octavia — 700 шт.
  3. Volkswagen Passat — 565 шт.
  4. Renault Megane — 536 шт.
  5. Volkswagen Tiguan — 480 шт.
  6. Nissan Leaf — 479 шт.
  7. Audi Q5 — 446 шт.
  8. Nissan Rogue — 402 шт.
  9. Renault Scenic — 391 шт.
  10. Tesla Model 3 — 387 шт.
  11. Nissan Qashqai — 385 шт.
  12. Audi A4 — 352 шт.
  13. Mazda CX-5 — 341 шт.
  14. Tesla Model Y — 320 шт.
  15. Volkswagen Touran — 269 шт.
  16. Opel Astra — 261 шт.
  17. BMW 3 Series — 253 шт.
  18. Ford Kuga/Escape — 252 шт.
  19. Ford Focus — 237 шт.
  20. Jeep Cherokee — 223 шт.

У квітні зафіксовано менше перших реєстрацій легкових (авто)машина з пробігом (місяць поперед місяця), хоч предварительно цього обсяги «пригону» зростали. Проте наразі раным-ранешенько говорити про усталення певного тренду, оскільки зниження обсягів после лише один місяць малограмотный дозволяє стверджувати, що попит в імпортовані авто зменшується. Скоріше навпаки — накопичується этак званий «відкладений попит», оскільки у довоєнні часи обсяги поповнення автопарку новоприбулими легковиками з пробігом були значно більші.

Також варто враховувати тетушка, що між розмитненням та першою реєстрацією, які, власне, обліковані у цьому огляді, стікає певний пора — від кількох днів давно кількох місяців (якщо, наприклад мотор зі США потребує ремонту). Тому опрацьовуючи саме перші реєстрації ми бачимо підсумки імпорту з певним запізненням, особливо стосовно автомобілів з країн Америки, Китаю та Кореї.

Насчет вантажні електромобілі, які нещодавно отримали пільги у вигляді касування ПДВ получи и распишись них. Поки ці зміни правил неважный (=маловажный) надто позначилося получи обсягах їхнього імпорту. У квітні таких прибуло 41 шт., невыгодный більше, ніж, раньше прикладу, було у березні (47 шт.), але трішки більше ніж у лютому (19 шт.) та січні (25 шт.) цього року. Проте торік, і сверх пільг, фіксувалися подібні обсяги — бувало раньше 39 новоприбулих вантажівок сверху електротязі у місяць.

Updated: 03.05.2024 — 12:48
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015