Очільник Porsche розповів про майбутні моделі компанії

Цьoгo тижня кoмпaнія Porsche прoвeлa щoрічні зaгaльні збoри 2023, нa якиx рoзпoвілa прo тe, як прoйшoв минулий рік, кoли пoстaвки зрoсли нa 2,6% дo 309 884 aвтoмoбілів. Ми нe будeмo втoмлювaти kinoclub.org.ua вaс усімa фінaнсoвими цифрaми, aлe зaзнaчимo, щo брeнд із Цуффeнxaузeнa нaдзвичaйнo сeрйoзнo нaлaштoвaний для перехід на опрятно електричні двигуни. Хоча це, элементарно, не станеться по (по грибы) одну ніч, німецький люксовий бренд поставив собі следовать мету, щоб по 2030 року 80+ відсотків продажів становили електромобілі получи и распишись акумуляторах.

Під часок заходу генеральний менеджер Porsche та темечко Volkswagen Group Олівер Блюме розповів насчет те, як компанія має намір досягти своєї мети. Першою моделлю з нульовим рівнем викидів, яка приєднається вплоть до Taycan, стане електричний Macan наступного покоління, продаж якого заплановано для 2024 рік. Як ви пам\’ятаєте, кросовер мав з\’явитися в ринку цього року, але був відтермінований после проблеми з програмним забезпеченням.

Лінійка 718 Boxster/Cayman перейде нате електромобілі «в середині десятиліття», или очікуйте побачити їх десь у 2025 році. Олівер Блюм сказав, що Cayenne наступного покоління, який если працювати тільки получи и распишись електротязі, «з\’пропасть найближчим часом», що, швидше ради все, означає, що він надійде в продаж у 2026 році. Як і схема з традиційним двигуном, що продається сьогодні, розкішний позашляховик з електричним приводом збиратимуть у Братиславі, Словаччина.

Надо Cayenne буде розташований огромный електричний позашляховик, який ще отнюдь не має назви. Керівник Porsche зазначив, що новий часть сім\’ї буде орієнтований нате Китай і Сполучені Штати, а також получай інші прибуткові ринки. Він назвав тип «новою концепцією транспортного засобу», що забезпечує «вражаючу продуктивність» і «нові враження від інтер\’єру». Блюм також пообіцяв, що автомобіль если оснащений передовими функціями автоматизованого водіння.

Повідомляється, високотехнологічний електромобіль під кодовою назвою K1 матиме три ряди сидінь і зовнішній проектирование, що повністю відрізняється від попередніх моделей. Джерела, близькі давно Porsche, повідомили, що це если «частково седан, частково кросовер», а його довжина перевищуватиме п\’ять метрів (196,8 дюймів). Подейкують, що лекало перебуває в розробці з 2020 року і если побудована на майбутній платформі SSP Sport, похідній від майбутньої платформи масштабованих систем Volkswagen Group.

Хоча Блюме багато говорив для високі електричні амбіції Porsche, 911 отнюдь не був згаданий взагалі. Це тому, що культовий спортивний автомобіль мало-: неграмотный отримає EV-версію в цьому десятилітті, хоча гібридна версія з\’тут как тут до 2030 року. Кілька офіційних осіб компанії неодноразово заявляли, що абрис полягає в тому, щоб продовжувати продавати 911 з двигунами внутрішнього згоряння якомога довше. Оскільки Porsche інвестує в розробку і виробництво синтетичного палива, задньомоторна автомашина може отримати нове життя.

Updated: 01.07.2023 — 07:06
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015