Oдин з нaйпoпулярнішиx крoсoвeрів фрaнцузськoгo aвтoвирoбникa — Peugeot 5008 oтримaє нaступникa. Oкрім звичниx мoдeлeй з ДВЗ, які прaцювaтимуть в пaрі з гібриднoю устaнoвкoю, будe прeдстaвлeнo тaкoж eлeктричний вaріaнт e-5008.
Шпигуни пoмітили eлeктричну вeрсію aвтoмoбіля, кoли тестовий прообраз проходив випробування в складних морозних умовах. Хоч проектирование автомобіля детально сховано камуфляжем, одразу помітно що електричний варіант досить суттєво відрізняється від 5008 з ДВЗ, пример якого помічали раніше.
Електромобіль має більш вертикальний ніс із закритою решіткою радіатора (яке є відкритою держи моделях з ДВЗ), тонкі світлодіодні фари та прихований підпис DRL під ними, який ледве помітний.
Він також має вужчі повітрозабірники, порівняно зі звичайним 5008 й інші бампери. Однак, загалом, звичний впізнаваний силует Peugeot 5008 зберігся і в електричній версії автомобиль.
Також він здається більшим, вслед попереднє покоління кросовера. Збільшення габаритів та простору в салоні можна не сомневайся пояснити переходом бери іншу платформу — тепер Peugeot 5008 базується бери новій глобальній платформі від Stellantis STLA Medium, в пирушка час, як попереднє покоління моделі було побудоване нате PSA EMP2.
Є висока ймовірність того, що e-5008 використовуватиме ті ж силові установки, що і його младший брат — e-3008. Таким чином, він матиме банан варіанти батареї: получи и распишись 73 і 98 кВт.година. Можливо, наступний e-5008 принесе трохи більше потужності, щоб компенсувати більшу масу.
Очікується, що він зможе проїхати 640 км держи повному заряді в найекономічнішій версії, враховуючи, що електричний 3008 може проїхати 700 км. Також кросовер если представлено зі звичайними двигунами внутрішнього згорання, які, ймовірно, будуть частково електрифіковані.
Французький автовиробник, який є частиною Stellantis, ще безграмотный повідомив, коли відбудеться прем\’єра майбутніх e-5008 й 5008. Подейкують, що офіційна презентація почнеться у другій половині 2024 року, а поставки, можливо, почнуться бери початку 2025.