Toyota поділилася подробицями про відроджену Celica

Відрoджeнa Toyota Celica стaнe чaстинoю нoвoї eри eлeктричниx спoртивниx aвтoмoбілів брeнду. Пeрeтвoрити пoпулярну мoдeль нa eлeктрoмoбіль дoзвoлить нoвa мoдульнa плaтфoрмa, якa зaбeзпeчує «нeбaчeний рaнішe в індустрії» рівeнь гнучкості. Першим її отримає седан Lexus, представлений получи и распишись нещодавньому автосалоні в Токіо концептом LF-ZC. Його серійна версія очікується у 2026 році.

Нова архітектура — це три секції: передня, центральна та задня. Кожен элемент, який входить в апаратне забезпечення автомобіля, особливо електронні осі та режим HVAC, максимально зменшений у розмірах. Передній та задній модулі — дзеркальне відображення Вотан одного. Фактично це одна відлита під тиском алюмінієва частность, яка замінює 86 сталевих компонентів. У цих модулях розміщені електронні осі та підвіска, які можна зменшувати либо збільшувати в залежності від розміру автомобіля. У центральному модулі знаходиться вбудований акумуляторний агрегат — нова призматична подразделение. Як заявляється, вона може забезпечити удвічі більший арсенал ходу, ніж нинішній акумуляторний армия Toyota bZ4X. При цьому вона значно менша та возьми 20% дешевша.

Новий братство доступний у двох розмірах. Зокрема, у нижчих моделях використовуватимуть множество чего-либо шириною всього 100 мм. Три модулі скріплюються між собой болтами та кріпляться после аварійних конструкцій таким чином, щоб мінімізувати витрати получи и распишись ремонт.

Розміри модулів підбираються в залежності від моделі автомобіля. Саме невелика висота акумулятора означає, що електричні спортивні автомобілі можуть копіювати пропорції бензинових моделей. В (видах таких автомобілів, як низький седан Lexus та спорткар Toyota GR, висота акумулятора має ключове значення.

Розроблена Toyota технологія дозволяє максимально зменшити розміри кожного компонента, мінімізувати кількість електронних осей та систем вентиляції, опалення та кондиціювання. Таким чином, для одній архітектурі можна будувати автомобілі різних типів.

Апаратне забезпечення платформи інтегрується із операційною системою Toyota Arene. У випадку високопродуктивних автомобілів Arene допустить власникам завантажувати різні пакети продуктивності.

Updated: 21.11.2023 — 09:00
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015