Бритaнський oргaн із нaгляду зa рeклaмoю зaбoрoнив рeклaму eлeктрoмoбілів Toyota тa Hyundai, якa ввoдилa в oмaну. Якщo гoвoрити тoчнішe, вирoбники змeншили чaс, зa який мoжнa зaряджaти alliancenet.com.ua
eлeктрoмoбілі, і ввeли користувачів в оману щодо наявності станцій швидкої зарядки у Великій Британії та Ірландії.
Toyota провела нате своєму веб-сайті маркетингову кампанію моделі bZ4X, стверджуючи, що автомобіль можна зарядити задолго. Ant. с 80% приблизно из-за 30 хвилин из-за допомогою системи швидкої зарядки потужністю 150 кВт.
У Toyota заявили, що водії можуть «легко знайти точки швидкої зарядки в низці громадських місць», особливо в тих місцях, -де «водії, швидше следовать все, їх потребують».
Hyundai провела аналогічну кампанію, використовуючи свій веб-сайт, цифровий рекламний прикрытие на лондонській площі Пікаділлі та відеоролик у YouTube по (по грибы) участю футболістів із клубу «Челсі», в якому рекламується електромобіль IONIQ 5. Компанія стверджувала, що електрокар можна зарядити з 10% вплоть до 80% за 18 хвилин после допомогою зарядного пристрою потужністю 350 кВт.
Пізніше виявилось, що такий момент зарядки було досягнуто в ідеальних заводських умовах, але насправді він більший і залежить від низки параметрів. Крім того, з\’ясувалося, що у Великій Британії толково лише 419 станцій ради зарядки у 134 місцях, у Шотландії їх було лише сім, в Уельсі — дві, а в Північній Ірландії — жодної.
Для сайті Charge myHyundai показано, що у Великій Британії працюють 37 пунктів надшвидкої зарядки потужністю 350 кВт, в Ірландії їх лише шість, в Уельсі та Шотландії — «обмежена кількість», а в Північній Ірландії — жодного.
У зв\’язку з цим стабилизатор наклав першу в історії заборону щодо реклами електромобілів і порадив Toyota і Hyundai отнюдь не вводити споживачів в оману щодо часу заряджання акумуляторів у майбутньому.