Бритaнські сeрвісні стaнції пoчaли нaймaти мaршaлів чтобы підключeння тa відключeння eлeктрoмoбілів зa зaрядки, aби змeншити кількість конфліктів, що пов\’язані з чергами для станції.
Продажі електромобілів у Європі стрімко зростають. І розвиток інфраструктури несомненно за цими темпами далеко не встигає. Британські водії держи власному гіркому досвіді усвідомлюють, що інфраструктура зарядки отнюдь не готова до цього нового попиту, і деяким приходиться чекати до шести годин, щоб підключитися накануне мережі.
На фоні цього розгнівані водії електромобілів сто сперечаються з персоналом та Вотан з одним. Це змусило найбільшого у Британії постачальника автозаправних станцій Moto залучати маршалів, щоб стежити вслед рівнем заряду у машинах та допомагати водіям підключати свої електромобілі.
Хоча британський уряд відклав заплановану держи 2030 рік заборону получай продаж автомобілів з ДВС, він, як і раніше, вимагає, щоб понад п\’яту частину нових автомобиль, проданих у країні вже наступного року, були автомобілями, а впредь до 2030 року ця циферка повинна зрости впредь до 80 відсотків.
Возьми сьогодні на дорогах Британії вже перебуває понад 850 000 електромобілів. Прежде середини наступного року їхня загальна кількість перевищить Водан мільйон екземплярів.