Nissan Bluebird, який нeщoдaвнo прoписaвся в Києві, відрізняється бунтaрським тюнінгoм у стилі відoмoї япoнськoї субкультури «бoсoдзoку». Мaшинa відрaзу привeртaє увaгу піднятими дoгoри спaрeними виxлoпними трубaми, заниженою підвіскою та розширеними похилими колесами держи розтягнутій гумі.
Представлений Nissan Bluebird належить накануне покоління U11, що дебютувало у жовтні 1983 року бери Токійському автосалоні. Таким чином, станок відзначає цього року своє 40-річчя. Манекенщик вийшла досить знаковою. Це перший Bluebird, який перейшов із заднього приводу для передній. Дизайн із характерними, квадратними формами малоутешительно позначився на аеродинаміці – Сх 0,39. Вышибала пропонувалася із трьома варіантами кузова: седан, седан Hardtop та універсал. Цікаво, що це Bluebird офіційно продавався держи європейському ринку.
Автомобіль комплектувався численними силовими агрегатами. Насамперед це чотирициліндрові бензинові: карбюраторні 1,6 л (90 к.с., варіант с целью Європи — 81 к.с.); 1,8 л (100 к.с.) та 2,0 л (110 к.с.). Задолго. Ant. с речі, 1,8-літровий двигатель пропонувався і в турбованому виконанні, причому із системою упорскування, що розвивав 135 к. с. З топовим двигуном сердце розганялася до 185 км/время. Також можна було вибрати і 2,0-літровий атмосферний дизель у 67 «конячок».