Німeцькa кoмпaнія ZF прeдстaвляє гaльмівну систeму бeз гідрaвлічниx ліній і гaльмівнoї рідини. Сxoжі рoзрoбки є і в іншиx вирoбників кoмплeктуючиx.
Гaльмівні кoлoдки дo дискa притискaє eлeктрoдвигун нa кoжнoму кoлeсі. Тaкa систeмa oбіцяє більш eфeктивний кoнтрoль з бoку eлeктрoнниx систeм, eфeктивність присутствие зупинці та штатному керуванні. Також стверджується, що такі гальма продовжують дальність живей електромобілів та зменшують шкідливі викиди.
Нова електрична гальмівна налаженность, так зване гальмування числом дроту, обіцяє більш високу безпеку та надійність, а також значно простіше та дешевше обслуговування. ZF у своєму портфоліо заявляє ради останню систему, що відкриває двері задолго. Ant. с нової ери управління транспортними засобами.
Компанія представила нову технологію гальм з електричним керуванням у свій С утра до ночи мобільності нового покоління в Шанхаї. Новинка створює гальмівну силу електричним двигуном нате кожному колесі і виключає потребу в гідравлічній системі та гальмівній рідині. У пирушка же час у (до званій гальмівній системі «сухі» гальмівні сигнали від педалі прежде електродвигуна передаються суто електрично.
Інженери ZF заявляють, що порівняно зі звичайними гальмівними системами їх технологія «гальмування вслед допомогою дроту» дозволяє легше інтегрувати управління гальмом (IBC), забезпечити меншу відстань гальмування, краще відновлення гальм та менші витрати держи обслуговування. Для екстреного гальмування зі швидкістю 100 км/годик отримана гальмівна відстань може бути возьми дев\’ять метрів коротшою, ніж угоду кому) звичайних гідравлічних гальм. Крім того, електромобілі можуть досягати по 17 відсотків довшого діапазону завдяки покращенню рекуперації.
Для того електричних систем «сухого» гальмування моменти залишкового опору, що створюються звичайними гальмами посредством мінімальний контакт між гальмівними колодками та дисками, можуть бути зменшені майже предварительно нуля. Це призводить впредь до зниження викидів твердих часток, що утворюються около стиранні гальм, тоді як менший опір економить електроенергію і може збільшити дальність електромобілів.
У праздник же час видалення гідравлічної системи зменшує витрати нате встановлення та логістику у виробництві транспортного засобу, оскільки конструкция складається з меншої кількості деталей. Відсутність гальмівної рідини потім зменшує частоту службових відвідувань. У праздник же час в офіційному прес-релізі ZF зазначається, що навіть сверх механічного з\’єднання між рычаг гальма та механізмами дії гальм відчуття гальмування таке ж, як у звичайних гідравлічних гальм.
Гальмівна технологія забираться в автомобільну промисловість з авіації. ZF каже, що вслед допомогою нової технології гальм виробники можуть збирати оптимальну гальмівну систему відповідно поперед своїх вимог. Сьогодні ZF може поставляти суто електричні, суто гідравлічні та комбіновані системи, оскільки він був одним з найбільших постачальників гальмівних систем більше п\’ятдесяти років.