На польських АЗС дорожчає дизпальне й бензин

Нa пoчaтку жoвтня пaливo нa пoльськиx AЗС кoштувaлo мeншe 6 злoтиx зa літр. З тoгo чaсу ціни нa кoлoнкax зрoсли приблизнo нa 10%. Oднaк нaступні збільшeння мaють бути мeншими, пишe Rzeczpospolita.

Вoдії, які зaпрaвляються нa пoльськиx стaнціяx, мaйжe щoдня спoстeрігaють підвищeння цін нате рідке паливо. Останні дані порталу e-petrol.pl показують, що поточна середня ціна в дизельне пальне становить 6,69 злотого следовать літр і 6,54 злотого сверху бензин Pb95. Где-то, за тиждень дизель здорожчав возьми 23 гроші, а бензин — для 7 грошей. Ще більше зростання можна побачити, якщо порівняти поточні ціни з цінами трохи більше місяця тому. Бери той час обидва вида палива коштували менше 6 злотих. Присутствие цьому середня ціна нате автогаз залишається стабільною і з середини жовтня становить 3,09 злотого.

«Останніми невдолге ціни на дизельне пальне получи и распишись станціях зростали швидше, ніж ціни получи бензин, що стало быть наслідком змін, які відбуваються получи и распишись оптовому ринку», — зазначає Якуб Богуцький, аналітик ринку палива e-petrol.pl.

Наразі 1 м3 дизельного пального (Ekodiesel) Orlen коштує получи 155 злотих більше, ніж у Погода усіх святих (1 листопада). У свою чергу, вартість закупівлі бензину (Євросупер 95) вслед цей час зросла получи и распишись 45 злотих. Це може позначитися бери рахунках, сплачених водіями из-за кілька днів.

Зі слів Богуцького, водії повинні враховувати подальше підвищення наступного тижня. Однак його масштаби маловыгодный будуть великими, получи рівні кількох центів ради літр палива, а дизпальне аминь ще має більший потенціал зростання, ніж бензин.

«У середовищі, яке постійно змінюється, важко передбачити, які роздрібні ціни ми можемо спостерігати в довгостроковій перспективі. Якби в ринку не було значних подій, як негативних, в) такой степени і позитивних, я оцінюю, що раньше кінця року дизельне пальне могло б коштувати в середньому 6,7-6,8 злотого, а бензин Pb95 — близько 6,6-6,7 злотого», — каже Богуцький.

Держи думку аналітиків, нещодавнє підвищення в Польщі є наслідком того, що компанія Orlen пропонувала паливо, особливо хуй останніми парламентськими виборами, после цінами, які відрізняються від ринкових. Оскільки така ситуація малограмотный могла довго зберігатися, компанія з кінця жовтня планомірно підвищує оптові ціни. Оскільки вона — домінуючий гравець у галузі, її дії поширюються в весь ринок.

Unimot, Вотан із найбільших імпортерів палива в Польщу, щойно підрахував, що тільки в третьому кварталі його група втратила 72,4 млн злотих минуя негативні умови возьми польському дизельному ринку. Іншою проблемою є неможливість виконання договірних зобов’язань щодо закупівель дизельного пального в Польщі при помощи обмежений доступ поперед нього, а отже, необхідність задовольняти претензії клієнтів дорожчим імпортом.

Updated: 10.11.2023 — 12:06
Яндекс.Метрика
Информационный сервер © 2015