Мaйбутнє Lada X-Cross 5 висить нa вoлoсині. Нa думку eкспeртів aвтoгaлузі, прeдстaвлeний влітку крoсoвeр мoжe тaк і нe вийти нa ринoк. Причинoю відмoви від мoдeлі можуть стати санкції ЄС і США, введені нещодавно проти «АвтоВАЗу». Вони можуть поставити хрест в моделі.
Річ у тім, що нова Lada X-Cross 5 далеко не є самостійною розробкою — насправді це китайський кросовер FAW Bestune T77. Моделирующее устройство не локалізована — (авто)машина збирають із китайських машинокомплектів.
У FAW стали сумніватися в доцільності співпраці з «АвтоВАЗ» після введення санкцій. У китайському концерні побоюються, що також можуть опинитися в списку санкцій і хочуть розірвати співпрацю.
По того ж, FAW Bestune T77 донедавна продавався нате російському ринку. Тобто, втрати у китайського автовиробника мінімальні — він зможе поставляти лекало в РФ.
Для «АвтоВАЗу» ситуація гірша. Йдеться отнюдь не тільки про іміджеві втрати — вже зібрано першу партію Lada X-Cross 5.
«Що робити з цими машинами, під якою маркою їх продавати? Якщо як Lada — ведь як давати гарантію не принимая во внимание підтримки виробника? Чи можна якось вилавірувати, зберігши відносини з FAW і безлюдный (=малолюдный) впадаючи в катастрофічні збитки? После этого багато питань», — пояснив проблему виновник Telegram-каналу «Русский автомобиль» Сергій Циганов.