Сумнівнa нa думку бaгaтьox іннoвaція eлeктрoмoбілів Model X і Model S у вигляді штурвaлa, щo зaмінює кeрмo, нe oсoбливo прижилaся нa флaгмaнськиx мoдeляx після рeстaйлінгу 2020 рoку, як sommelier.dn.ua
тeпeр мoжнa судити зa діями сaмoї Tesla. Нeзручний oргaн упрaвління рaнішe мoжнa булo зaмінити нa звичaйнe кeрмo лишe кустарним способом, потім з\’явилася відповідна офіційна услуга, а тепер рідкісним поціновувачам штурвала взагалі доведеться платити вслед цю опцію.
Нагадаємо, що три роки тому подле впровадженні цього органу управління в інтер’єр оновлених Tesla Model S та Model X Ілон Маск наполягав возьми перспективності такої зміни, говорячи относительно неминучий перехід впредь до автопілота. Водій менше потребуватиме самостійного керування траєкторією руху транспортного засобу, в рулевое колесо забирає менше простору в інтер\’єрі, ніж класичне рульове чигирь, а також забезпечує кращу оглядовість приладової панелі. Коль критики пригадали Маску збереження досить «довгого» передавального співвідношення електропідсилювача керма (14:1), заведующий Tesla обнадіяв їх появою в майбутньому підсилювача з прогресивною характеристикою, яка робила б кермо більш «гострим» у міру набору швидкості.
As someone who has been driving on icy roads all of my life (Quebec born and bred), I can see it be a real problem for some maneuvers to regain controls in some slips. pic.twitter.com/ybJ5DOKRjJ
— Fred Lambert (@FredericLambert) June 15, 2021
Навіть зникнення підрульових перемикачів Ілон Маск пояснював прагненням автоматизації всіх покладених в них функцій, включаючи індикацію покажчика поворотів. Штурвальчик у його нинішньому вигляді завдавав власникам незручності та возле маневруванні на слизькому покритті, коль водій змушений багаторазово обертати «кермо» во (избежание стабілізації електромобіля сверху траєкторії.
Ще в лютому минулого року з\’явилися ознаки того, що класичне рульове понселет повернеться в інтер\’єр електромобілів Model S і Model X, що випускаються Tesla, пізніше це дійсно сталося, і по січня поточного року у замовників з\’явилася можливість вибирати між двома варіантами органу управління помимо необхідності доплати. Щоправда, від вибору в цій сфері могли змінюватися терміни постачання електромобіля, що замовляється, але у покупців хоча б з\’явилася можливість спочатку відмовитися від штурвала. Замінити його держи проданих машинах Tesla офіційно пропонувала вслед за $700.
Нарешті, цього тижня в конфігураторі получи и распишись сайті компанії колесо для Model S і Model X став доступним лише у вигляді опції, яка вимагає доплати $250. Ради замовчуванням всі машини цієї моделі оснащуватимуться круглим кермовим колесом, і можливість його отримати неважный (=маловажный) вимагатиме ні тривалого очікування, ні доплати. Лише найпрогресивніше мислячі водії можуть витратитися получи замовлення штурвала по (по грибы) додаткові $250.